10 كلید طلایی بازاریابی
صفحه اول تماس با ما RSS
markaze118
فرزانه امینی يکشنبه 4 مرداد 1394

10 كلید طلایی بازاریابی


10 كلید طلایی بازاریابی


اگر شما فروشنده هستید یا اینكه تولیدی دارید یا به هر شغل دیگری كه با بحث فروش سر و كار دارد مشغول هستید، مطمئنا برای فروش كالا یا خدمات خود برنامه‌ریزی كرده‌اید. البته اگر این برنامه مكتوب نشده باشد، مسلما در ذهن خود برای این امر مهم یعنی فروش، برنامه‌هایی دارید.

10 نكته‌ای كه در ادامه از آن به عنوان كلید یاد شده از موارد اثربخش در بازاریابی و فروش موفق هستند، اما متاسفانه در اكثر مواقع در برنامه‌ریزی‌های بازاریابی فراموش می‌شوند. مطمئنا اكثر مواردی كه ذكر می‌شود، اگر به صورت كارآمد در سازمان شما اعمال شود و با دیگر برنامه ها تطبیق داده شود، می‌تواند كمك شایانی به فروش شما بكند. كدامیك از موارد زیر را شما به كار می‌برید؟ از كدامیك غفلت كرده‌اید؟



كلید اول

با زیاد كردن محصولات و خدماتی كه ارائه می‌كنید خود را از خطر تغییرات ناگهانی مصون بدارید. همچنین شما می‌توانید با داشتن روش‌های مختلف بازاریابی و فروش نیز از تاثیرات تغییرات ناگهانی در امان باشید. در این صورت اگر تغییری اتفاق افتاد مثلا رقیب جدیدی وارد بازار شد یا سلیقه مشتری تغییر پیدا كرد، شما فقط قسمت كوچكی از بازار خود را از دست خواهید داد و صدمه قابل توجهی به كل تجارت شما وارد نخواهد شد.

برای خواندن ادامه مطلب به آدرس زیر مراجعه کنید.

مرکز118


تبليغاتclose
فروشگاه فایل